lördag 29 januari 2011

I don't want my love to go to waste

Dag 05 – Vad är kärlek?

...UGH värsta frågan man kan ställa åt mig på morgonen >.<
Jag vet inte riktigt vad kärlek är. Fjärilar i magen? En tryghets känsla? En känsla bara att man VET?
den enda kärleken jag någonsin har känt av (som värkligen kändes som kärlek enligt mig) var när jag fick möta en kille på nätet. Dock vet jag nu att allt var säkert bara en lögn och att han säkert hade roligt på min bekostnad, men det är det närmaste jag kommer just nu.

Kärlek för mig är nog att jag känner mig trygg. Att jag har någon som kan hålla om mig och beskydda mig från allt.
Eller att ha den här trygghetskänslan med vänner också. Det är nog därför jag kan säga att jag älskar mina vänner, eftersom jag känner mig trygg med er.

det får vara allt, för jag kommer inte på vad mer att skriva. Plus jag måst klä på mig snart XD

~Alice