måndag 31 januari 2011

We're looking for something dumb to do

Dag 06 – Min dag
Ja, jag sku egentligen ha gjort den här igår, så skriver om gårdagen istället 8D För idag har jag bara skrivit och slappat XD
Igår vaknade jag upp hos Cap't och vi satt och nördade Sherlock halva dagen 8D Sen kom johanna över ett varv och vi nördade allt möjligt XD Efter att Johanna for igen så skrev jag medan Cap't och Mats spelade Minecraft. Det var lite konstigt att försöka skriva om Sherlock medan man hörde en massa Zombie-ljud omkring sig XD
Sen for jag hem vid 11 tiden, och så skrev jag lite till innan jag for o la mig~

De va typ allt... Jisses va tråkigt det låter men tro mig, när man är med vänner så har man aldrig tråkigt <3

Och så tar vi dagens också 8D

Dag 07 – Min bästa vän
Jag har många bästa vänner, så det här kan bli svårt D8 så jag tänker slänga ihop allting som svar på varför jag älskar dom alla, annars känner jag mig så elak om jag bara skriver om en person.

Mina vänner orkar med mina konstiga ideer, dom skrattar inte åt mig när jag gör fel och skäms över det. Dom förklarar saker åt mig som jag inte vet och skäms över att fråga någon annan. Dom tycker om mig även om jag är konstig och har problem. Jag kan prata om vad som hälst med dom och dom respekterar mina åsikter. Dom får mig att le även om jag är i botten på mitt självförtroende. dom finns alltid där när jag behöver dom och jag känner mig trygg med dom. Får jag problem så hjälper dom mig igenom det och jag vet att dom finns vid min sida när saker hettar till.

Jag älskar er alla, glöm det aldrig!

~Alice