onsdag 26 januari 2011

I told you from the start baby

Dag 02 – Min första kärlek

UGH måst jag? D'8

Min första riktiga kärlek va ju inte ens riktig. Men har aldrig känt så över någon annan som jag gjorde med honom, men nu när jag är äldre så märker jag vilken fånig liten sak jag var när jag var liten.
Sen har vi den där saken som jag var kär i i flera år. Men sen igen så tror jag inte på det heller. Det var som om han "alltid" fanns där, som en reserv person typ som jag kunde gå till. Sen blev han dryg som fan och jag sket i honom.
Kärlek har varit ett väldigt kompliserat ämne i mitt liv. Jag har egentligen igen aning om hur man ska känna när man är kär, och jag vet inte heller hur man ska reagera när någon är snällare än vanligt. För det behöver inte alls betyda att han är kär om han håller upp dörren åt en eller nånting.

Argh det får vara allt. Jag tycker inte om att prata om kärlek.

~Alice

Inga kommentarer: