lördag 12 februari 2011

And I know you said you'd never call

Shit har helt glömt att uppdatera här D8 FÖRLÅT! *Is shot*
Nåja, jag kan ju berätta att inte så mycket har hänt här borta, förtuom det faktum att jag har gjort mig förtjänt att festa ikväll (Om jag ska göra som krista föreslog XD )
och jag har blivit helt übergalen i Sherlock serien~ Nu har jag två saker som är mitt liv just nu. Sherlock och Lupin III <3 Ah, such sweet lovely things <3
Aja, nu tillbaka till listan! XD

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Arbetskläder = Jeans, skor, arbets- skjorta och väst. Underkläder och sockor om man ska vara nogrann XD

Vi tar nästa också, bara för att den här blev så kort XD

Dag 11 – Mina syskon
ENSAMT BARN! Got that?
Men jag har alltid haft nära vänner som är som mina syskon. Sarah är defenitift på listan, samma sak om Cap't. Så om det räknas så är dom mina systrar XD

...Den blev också kort juh! >.< Då tar vi en tredje också! XD

Dag 12 – I min handväska
......jag har ingen handväska juh!
Okay, vi tar min vanliga väska. Vad inehåller den? Oftast block (skriv och ritblock.) Pennor, godis, pengar, ciggareter, tändare (minst två stycken) mobilen och nycklar. Sen random shit som papperslappar, spån, smuts och annat dylikt.
Nej jag andvänder oftast aldrig väskor XD Mina fickor duger utmärkt <3

Sådär, nu orkar jag inte ta flera dagar XD
Nu ska jag ta det lugnt en stund, kanske far ut o gå snart, vi får se. Blåser så förbannat så man vill ju hällre stanna imonhus >.< kanske man ska ta och spela nånting? Fast jag har nästan bara lust att spela DMC igen (på normal) men vi får see~

~Alice

Inga kommentarer: